ASSALAMUALAIKUM . HERE IS MY BLOG EEYYRAA , SELAMAT DATANG =) DAH BACA JANGAN LUPA FOLLOW K ? THANK YOU SESANGATTTTTTTTTTT :] DON'T JUDGE ME AND BE YOURSELF =') NURUL LIYANA BINTI ISMAIL IS MY GEMOK :*********** 'KEEP CALM AND LOVE EYRA' ♥ SUPERWOM▲N Σ Y R ▲'S ;'* ILOVEYOUSOMUCHH DANIAL HAZIQ :'********************* CRUSH ZAYN MALIK :* EX AARON AZIZ :* ANAK ANGKAT NAJIB RAZAK :* GIRLFRIEND IZZUE ISLAM :*** IS HEREE ♥

Wednesday 8 May 2013

AKU ADA PERASAAN , PERASAAN AKU BUKAN UNTUK DISAKITI





 para sahabat yang saya sayangi *cewahhhhhh* awkward gila ayat akuu , ala apa salahnyaa , sekali sekalaaa . iye idok ? hhaha , okay tak kelakar , baiklahhh sekarang aku banyak sangat dengan kerja pbs . erghhhhhhh --' strghesssssss :*** saya nak pmr :* saya taknak pbs :( back to title malam yang masih mudaa lagiii *fuyooooooo* ayat mintak kaki mak angkat kepada jiran kamu :D , kenapa malam yang masih muda ni bertitle 'AKU ADA PERASAAN , PERASAAN AKU BUKAN UNTUK DISAKITI' Haaaaa , macam nii citer diaaa . pasangg telingaa yee adik adik yang dikasihani allah . sejak kebelakangann nii , hati ni asyik disakitii sahajaa. Ya Allah , hambamu sudahh tidak larat lagi tempuhii dengan segala dugaan mu ya allah :'( tapii hamba mu akan menerima sagala cabaranmu ya allah ...


                        


    aku juga ada perasaan dan hati , tetapi kenapa hati ini selalu disakiti dan di lukai ? takpe , selagi aku boleh sabar aku akan sabar . tapi sampai bilaa ? sampai bila aku nak pendamkan perasaan aku yang selalu disakiti inii ? sampaii bilaa ? aku dah tak larat dah nak rempuh dengan segala cabaran yang selalu aku hadapii . mama selalu berpesann ' adik , adik boleh buat semua dugaan yang allah beri kepada adik , adik boleh bertahan , adik jangan sesekali merungut dugaan yang allah beri kepada adik , adik cuba hadapii semua ini , mama tahu anak mama boleh buat' tapiiiiii ma ........... sampai bila ? adik dah tak larat dahh ma , adik selalu bagi senyuman palsu pada orang yang selalu sakitkan hati adik.. 'mama tahu anak mama bolehh lalui dugaan ini , biarkan orang selalu sakitkan hati adik sedar satu hari nanti yang dia selalu sakitkan hati adik , adik kene kuat , adik tak bolehh lemah , mama percaya anak mama' yee ma adik akan cuba lawan perasaan sakit adik ma . Dikala aku sedih , gembira , sakit , mama selalu ada di sisi aku , mama adalahh orang yang paling aku sayang TERIMA KASIHH MA . adik sayangg mama sampai adik sudahh tiada lagi di duniaa ini maa :**** iloveyouu mama . 


                                     

    Aku dah tak laratt . selama ini hanya senyum palsu , yeshhh , kau memang selalu nampak aku gembira , ketawa , bermain tapi itu semua hanya palsu semata mata , selama ini aku sorok dekat korang , sebab aku taknak korang susahh hati pasal aku , disebabkan itu aku selalu gembirakan korang walaupun dalam hati aku sakit . Yesss , aku dengar apa yang korang selalu cakap dekat aku , tapi aku terpaksa rahsiakan segala gala nyaa yang ada dalam hati aku . Maaf sesangat , selama ni aku selalu tipuu korang . Tapi takpelahh , aku tahu korang selalu happy tanpa aku , cuma satu sahaja hajat aku , aku taknak nanti bila aku sudahh tiada di dunia ini , aku taknak korang sedih sedih , suka gaduh , aku cuma nak korang happy tanpa aku :) dan jangan kalau lepak tak ajak kawan yang lain , semua manusiaa sama :) aku yakin korang boleh buat semua inii :( klahhh , malam nii citerr aku sampaii sinii sahajaa :* bye assalamualaikumm cintaa :D
p/s : kalau 'typo' buat buat fahamm yee ? bye ILOVEYOUU


         

                                                                                                                    Sincerely
                                                                                                                ♥ Eyraaaaaa ♥ 





No comments:

Post a Comment